You will survive.

Igår var det Pite äventyrsbad som gällde mina vänner ! Jag, Emil, Petter och Isabelle tog bussen dit vid halv elva. Badade hela dagen gjorde vi. Vi åkte alla rutchkanor tror jag, till och med toaletten vågade jag mig på ;-) Tjuv och polis körde vi också, himla roligt att smyga omkring, gömma sig och att leta ! Fast isabelle den klanten fick världens sår. Jag har seriöst aldrig sett något vidrigare. Mellan tårna blev det som ett jack rakt in. Jag varnar känsliga tittare>  Usch jag får rysningar i hela kroppen. Så efter det tog vi det mest bara lungt i bubbelpoolen :-) Bussen hem gick halv sex och efter det kom Emil hit och sov. Supermysigt som vanligt !! :-) Riktigt rolig dag i övrigt också!



En bild på hela dagen blev det. Sist jag och isabelle hade med oss kameran in på Pite äventyrsbad så slutade det ju sisådär....Därför fick kameran stanna utanför den här gången ;-)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

anna, fyfan ta bort den där bilden :

2009-03-07 @ 01:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0