En tisdag - start på helgen!

Resten av helgen har spenderats med min lilla bäver (höhö) - emil det vill säga. På lördagkväll när vi kom hem kämpade han sig hit och i söndags sov jag hos han. Även inatt blev det en natt hos honom, aldrig fel :) Vi håller på att se en jättehemsk thriller, men jag vågar inte se klart den så vi har sett den i omgångar och är fortfarande inte klara! Hemska filmer är inte riktigt min grej antar jag !


Emil rakat hår? herregud jag kom typ inte ens ihåg det (!)

Förövrigt-
 har jag helg redan nu vilket känns bäst!
 har jag jobb i helgen vilket känns bäst!
 har jag fått igen en svenskainlämmning som gick toppen vilket känns bäst!
 har jag planer för fest på lördag med bella vilket känns bäst!
 har jag mysiga-filmkvälls-planer till mig och emil vilket känns bäst!

Kommentarer
Postat av: arvin

hört att emil snusar=P

2009-05-20 @ 09:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0