Små gula blommor i diket.



Det är vår ute. Små tussilagos i alla diken, sånt blir man allt glad av!

Igår glassade jag Emil och Julia på altanen nästan hela dagen.
Blev en liten fotbollsmatch på gräset och sånt där sommrigt!
Där vi fyratiden var jag på serveringskurs på Vegas och efter det trampade jag till Emil för övernattning på Korngatan : ) Vi flyttade ner sängen till källaren och gjorde det mysigare än mysigast, medan vi såg Van Veeteren och käkade gurka med dipp.
Den här långhelgen har känts som ett helt lov och jag längtade inte mycket tillbaka till skolbänken kan jag erkänna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

KoRRngatan!

2009-05-07 @ 10:31:50
Postat av: Anonym

felst6avning hööryudu-.. inge fkorngtaan hytan 2 RRRRRR

2009-05-23 @ 22:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0