FÖRSTA DOPPET!




Efter skolan idag mötte jag upp isabelle mitt blands stadens gator. Vi hann köpa candy, cykla till kombi, vandra runt och sedan cykla hem till mig för en snabbmiddag. Snabbmiddagen berodde på att de vankades beachvolley i falkträsket, tre månader sedan jag så mycket som rörde en volleyboll och gudsi vad skönt det var! Det lär bli sådär lagomt mycket beach i sommar - ja!

När våra barfotade (?) fötter var så gott som istappar, tack vare den vaaarma sanden, tog jag och isabelle förnuftet i fånga och tog årets första dopp! Varmt var det inte, skönt var det inte, uppfriskande var det inte riktigt hellre men att vi gjorde det var king ändå, för sommarkänsla det var det!







bäst i test



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0