John Blund.

Godmorgon - för min del !
Jag var inte ens trött men har sovit nu i tre timmar? Hade ju tänkt hitta på något sköj ikväll, men la mig ner med "Om man kunde drömma" (som förövrigt är king) i sängen och somnade på en halvtimme. Min lillasyster var dessutom så gullig att hon gick och drog ner rullgaradinen, så det är klart, då sover jag som en stock ! Så kan det allt bli ibland.

Skolan idag började tio över tolv och slutade tjugo i två, jobbig dag? Men jag och amanda var kvar på skolan till fyra och krigade med vårt hjärnan-arbetet som kommer bli skitkul att redovisa. Första redovisningen jag längtat till?

 
smakprov av powerpointen till redovisningen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommmer bli king! =D=D=D

2009-05-27 @ 22:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0