var är solen?

Jag som planerat SOL idag, men icke-sa-nicke. Jag och Amanda satt istället inne och skrev manus till vår lilla redovisning! När jag pratade med Tina i telen ångrade jag mitt beslut om Umeå, eftersom dom satt i solen och smaskade på jordgubbar!
Hur som helst, ikväll blir det att käka och ha kul hos Emil. Vi blir inte så många, det blir emil, jag, amanda, petter, nils, isabelle och tina. Blir nog toppen skulle jag tro. Vi hade tänkt sitta ute om mysa, men det blåser en aning för mycket? Äh blir nog lite kubb ute ändå och sedan säkert någon film eller något spel!

Förövrigt så har jag och isabelle har fått jobb hos "sur-tanta" ihelgen. Både jag och isabelle är i nöd av pengar och hon är iallafall inte snål ! Så det blir ett besök i järvrebodarna på söndag, jadaa!


såhär kul var det förra gången....

Kommentarer
Postat av: rebecca

ska typ bli 30 i umeå på söndag, :) fast de kmr inte va lika varmt i holmsund typ 25:;(

2009-05-29 @ 23:09:07
URL: http://melontuggummi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0