I-landsproblem

Okej...världsdilemmat har nått mig!
Jag uppdaterar på tok för sällan och galet tråkigt när jag väl uppdaterar ..... HATAR det. men jag kan som inte skriva lika ofta som förr och mina fingrar är lite klumpigare på tanjenterna ;) What to do? Antingen blir det nedläggning, annan blogg eller fortsatt tråk. ELLER också tar jag tag i det? Fast är man lat så är man....( måste bara inflika att jag tränade idag trots lathet! )
Det här jobbiga (?) dilemmat och den här tråkbloggen beror garanterat på att JAG INTE HAR EN LAPTOP längre. Funderar på att ta mig i kragen och ta den till en fixa-bort-virus-från-datorn affär.


börja fungera igen tack?

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Nej anna, slösa INTE pengar! Anton fixar detdär på nolltid :) frågade han i morse faktist och han sa, att "det är bara att at hit den så fixar jag den" :)

2009-05-11 @ 15:08:42
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0