PITEÅ, SHOPPING, FIKA, MELISSA HORN.......KING:):):)::)

Hemma nu och SÖRJER efter en SKITKUL kväll.................jag såg nämligen just på tv4.se att EDDIE är ute ur idol och hela kvällen känns nästan som förstörd. Skulle suttit hemma och RÖSTAT istället...........eller ja, har haft en APBRA kväll får väl nöja mig med det! Annars tycker jag fortfarande att det suger att var 17 år, hur mycket min mamma än påpekar att det är den roligaste åldern, för att komma hem redan 00.00 är inte vad jag vill! MEEEEN det bästa av allt, imorgon väntar 14.20 bussen till PITEÅ och MELISSA HORN!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: isabelle

fastän jag är sur på dig så kommer det bli KIIIING

2009-11-14 @ 02:02:50
URL: http://bellabullan.blogg.se/
Postat av: moa-stina

ANNA EDDIE SÖG! Jag är ledsen gumman men han sjöng falskt, surt, pitchigt osv osv osv!

2009-11-14 @ 12:43:54
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0