JAMEN VARFÖR INTE GÅ PÅ PREMIÄREN!!?



Har just, tillsammans med min lillasyster, tjänat 400 kr (200 var det vill säga) efter en mindre förudmjukelse på Kvantum, vi har nämligen stått och pantat närmare tre sopsäckar flaskor och burkar. Jag skulle definitivit kalla det värt, inte vet jag vad ni tycker men i min "feta börs" klirrar det galant!

Annars så känner jag mig som ett bio-premiär-freak när jag även denna helg (okej, förra torsdagen kanske inte räknas som helg...men nästan) kommer spendera en kväll framför duken. Luftslottet som sprängdes och Josefin (möjligtvis Tina?) är det som lockar mig SÅÅ det lär bli KIIING!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir station för mig, du får följa med när du fyllt 18 gummsan:*

Haha nä men ja hade gärna varit med.., men ja kommer och assisterar er på lördagen!! :)

2009-11-23 @ 19:46:41
Postat av: Leonard

Hej, allt bra? :)

2009-11-23 @ 20:18:42
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0