NI ÄR FÖR FINA OCH FÅR MIG FÖR GLAD.

Jag ska inte påstå att jag har bloggtorka för, för det första HATAR jag det ordet, för det andra så kan man då inte komma på vad man ska klottra ner här och för det tredje så sitter jag ju här och skriver nu bara fyra/fem dagar senare. Men nu är jag iallafall (mest troligt) back-on-track efter min icke-bloggtorka-men-inget-skrivande-period. Och denna första advent har besått av KÖÖÖLD eftersom jag i hela 7 timmar stått på skyltsöndag och försökt sälja bröd (som jag och brudarna, med hilkor och hela kittet, bakade igår i bagarstuga) samt knäck. Jobbigt kan tyckas, men absolut värt det. 

NU huttrar jag fortfarande och ligger nerkrupt under täcket medan mamma gör nudelsoppa åt mig MUMS.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0