NU ÄR JAG DÅ RENT SÅ RASTLÖS ATT JAG TROR JAG TAR FRAM STÄDMOPPEN!


Blir väääärldens lugnaste/mysigast/kramgoaste helg som det ser ut nu.
Camilla fyller 18 bast imorgon och det tänkte firas ingen annan stans än i höghuset med bubbelpool och hela kittet! Men när det tar kål på mig att sitta på en halvtimmes spanskalektion, funderar jag om jag verkligen har orken till P-A-R-T-Y imorgon? Morgondagen får visa facit men en helhelg med en efterlängtad snygging, förhoppningsvis fruktansvärt god mat, chirre, dirre och allt som hör till kan helgen inte gå helt snett!
 


men här har vi ju bruden CONGRATZ!


Kommentarer
Postat av: emil stenvall

Kan inte vi hitta på nåt då ? :)

2009-10-15 @ 18:52:36
Postat av: Camilla

hihi tack! :D synd att du e sjuk. men jag försår att du inte orkar komma. Vi tare nån annan gång istället, kommer bli super de me! :D

2009-10-15 @ 20:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0