VARFÖR INTE HÄXA I ÅR IGEN?

Jag förstod väl egentligen att jag inte skulle plugga spanska, men att jag inte så mycket som rört boken känns illa....vilken självdiciplin alltså! Istället kollar jag in på alla bloggar jag kan hitta och lyssnar på Melissa Horns nya album.

Förövrigt verkar det som att alla har planer spikade för Halloween medan mina är luddigare än navelludd, men jag är üperpeppad ändå!!! Som det ser ut nu blir det att förfesta på fredag och sticka hem när alla far ut på station (ja, jag älskar att vara 17!) och på lördag blir det att missa förfesten för att jobba och sedan partaja med Amanda &co. Tillsammans blir det ju en helkväll ;-)
 


snygg utklädning á la Anna -04


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0