HIPPHIPPHURRA BARA ETT ÅR KVAR NU PARTYBRUTTAN MIN!

 


Isabelle Åström.
Trots att jag inte någongång hade så mycket som sett dig för 3 år sedan, pratat med dig för 3 år sedan eller umgåtts med dig för 3 år sedan, så är du min bästa vän. Jag kan omöjligt beskriva vilken glädje och vilket liv du faktiskt gett mig. Det finns så många vägar jag inte skulle tagit ett steg på om det inte vore för dig. Jag hoppas att min födelsedagspresent till dig blir omtyckt och jag hoppas i övrigt att du får världens bästa år som 17åring!
Jag älskar dig snuttan OCH GIGANTISKA GRATTISKRAMAR!


Kommentarer
Postat av: ISAbelle

Tack vännen, jag älskar dig så fruktansvärt mkt..no matter what!

2009-10-10 @ 12:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0