KUL ATT DET INTE GÅR ATT LADDA UPP NÅGON BILD. PUSS.

Ikväll skulle jag som sagt umgås med Stina, Camilla och Evelina. Men det blev bara jag och min bagare till vän, Evelina var nämligen i Luleå och Camilla febrig (mest troligt PGA SVINVACCIN). Men jag och bagaren hade det mycket trevligt, bakade 3 kakor varav 2 dubbelsats. Måste bara få tillägga att två kakor inte var till oss utan försäljning och att den tredje inte var meningen skulle bli dubbel utan jag (aka. duktigast-på-alla-bakverk) råkade sätta lite granna för mycket (läs: dubbelt så mycket som det skulle vara) socker!

Paranormal Activity sågs också (med Anton som förstärkning) och här ligger jag själv i sängen?!?!?!? Emil skulle sova här men då blev det krångel med bilen så ja, jag kommer kunna sov sådär superdupergott inatt......
 


arkivbild


Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

FY SKA ALDRIG MER SE EN SKRÄCKIS! det var det VÄRSTA JAG SETT!

2009-10-29 @ 17:31:02
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Lollo

Men vad tusan, den filmen var typ den sämsta någonsin. Jag brukar bli rädd till tusen men vart typ inte ens nästan rädd av den. Besvikelse ju xD

2009-10-30 @ 02:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0