EN AV DE BÄSTA SOMMRAR I MITT LIV, SOMMAREN 2009:



Jag tog första doppet i slutet av maj!


Jag har hängt lite granna på beachplanen.





Jag har varit på surströmmingskväll hos Emil!



Jag och Isabelle har jobbat hos Tanten.




Jag gick ut 2an..




..och jag firade det friskt i Bonstan




Jag var på Byske Beach, spelade (gick mindre bra men), festade och tog midnattsdopp!



Jag firade midsommar hos Amanda!



Jag och Emil myste sönder i hans stuga







Jag var på stadsfesten och hade fruktansvärt kul!







Jag hoppade på tåget till Sthlm med isa och sedan färjan mot Åland för att leva loppan!




Jag och isabelle spårade i den lilla staden Avesta.




Jag besökte huvudstaden och vandrarhemmet Citybackpackers med isabelle.


Jag har pussat mycketmycket på Emil.




Jag var på trästocks och rockade.





Jag hade en kalashelg på PDOL!


Jag har umgåtts mycket med dessa!



Jag solade och badade i Falkan (på tok för sällan dock)



Jag var i lillholmträsk och myste på med isabelle. 






Jag var i Norsjö med stina och isabelle under Norsjö Beach, askalas!



Jag var på myskvällar på stranden!



Jag hade en underbar helg på Piteå Havsbad Hotell med Emil.




Jag var på toppen av Kebnekaise!



Jag, Emil, Petter och Isabelle myste i Emils stuga.



Jag, Camilla och Stina tog bussen till Eve i Luleå!



Pappa fyllde 50 år och jag och isabelle hade en askul kväll på vår bänk!

Jag firade Stina som fyllde 18 år!

OCH SÅ GALET MYCKET MER, FAN SÅ BRA SOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0