WE ARE, ALL OF US, ABLE TO MAKE A CHANGE, A CHANGE FOR SOMEBODY.

 
 
 
Ska åtminstone försöka klämma in några checka ord här trots att min rumpa inte alls trivs på datastolen utan skriker efter sängen, där den mesta dels brukar få sitta. Blir dock himlarns massa tid över utan Compac, eftersom det inte blir något 'ska bara snabbtitta där, och där, och bara där också' på den här datorn, här gör jag det jag ska och sedan adjö. Annars så har det varit för kallt för världen idag och jag har haft gåshud inprincip HELA kvällen. Kan ha berott på att jag och isabelle har stått utomhus i tunna tröjor, men äh livet leker ändå! OCH ag känner som att jag trots min några-månader-för-unga-ålder kommer få en höst som stavas K-A-N-O-N.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0