NR. 12 - MINA DÅLIGA VANOR

Tror jag har för många dåliga vanor, exempelvis så 1. använder jag typ ett lypsyl/dag vilket leder till att mina läppar under natten liknar sandpapper och på morgonen (innan jag hunnit haffa lypsylet) börjar blöda. 2. Äter jag på tok för mycket - både mat och gotte - de på jobbet undrar hur jag får plats med så mycket i min trots allt rätt lilla kropp. 3. Skjuter jag upp saker heeeela tiden, som att lägga schemat till våren, som att plasta in de helvetes drinklistorna, som att ta tag i träningen, som att köpa julklappar och som att gå och lämna igen garagenyckeln. 4. Sätter jag aldrig en ny toarulle i toarullehållaren, utan tar bara en ny och ställer den på golvet (vilket gör Emil spritt-språngade-toookig) 5. Klipper/biter/klöser jag av någon störd anledning alltid bort mina naglar innan de blir långa, tror det beror på att det värsta jag vet är smuts under naglarna.

 


MEN ÄH. NÖJD KAN JAG VA ÄNDÅÅÅÅ.


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: haha ooooh, awesome! Thank you :D hoppas bara det funkar på min med...

2010-12-16 @ 10:59:05
URL: http://soafli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0