NR. 3 - MINA FÖRÄLDRAR

 
Maria 'Mia' Segerlund och Gunnar 'Gunte' Enmark, av mig kallade mamma och pappa. De allra flesta påstår att just sina föräldrar är de bästa, men nu är det så att jag påstår inte utan jag VET att det är mina föräldrar som år efter år kammar hem titeln som 'Världens bästa mamma & Världens bästa pappa'. Det finns inte en gång under mina 18 år som det inte stöttat mig och jag tror inte det finns några föräldrar som ställer upp så mycket som de gör. Skulle kunna påstå att de är lite av såkallade curlingföräldrar, för vem får varje utekväll skjuts hem av sin pappa (okej, inte nu när jag bor ett stenkast från krogen...), vem får 6 påsar lussebullar intryckt i frysen av sin mamma, vem får flera liter mjölk varje gång de hälsar på, vem får skolböckerna körda till skolan när väskan lämnats hemma? Jag skulle kunna fortsätta till imorgon, men det är inte allt 'curlande' som gör att de är världens bästa. Att de alltid finns där, utan att jag ens behöver yttra mig, är det finaste av allt. Jag älskar dem helt enkelt från topp till tå ♥


Kommentarer
Postat av: MoM o PaP

Nämen nu börjar vi bli tårögada,det du fått har du förtjänat,lilla dotter;)

2010-12-07 @ 19:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0