NR. 1 - PRESENTERA DIG SJÄLV.



Jag heter Anna Enmark och är 18 år 10 månader och 5 dagar. På dagarna hittar ni mig i knegande på restarung Los Pepes, där jag har en heltidsanställning som personal- och serveringsansvarig. Trivs som fisken i vatten för stunden (minus arbetstiderna...),men det är inget jag skulle vilja hålla på med resten av mitt liv. Och vad vill jag då göra resten av mitt liv? Jadu, det varierar från månad till månad, dag till dag, timme till timme. Återstår att se var mina vingar bär mig.  

För ganska precis en månad sedan flyttade jag och min 'sambo' (låter veeeerkligen inte rätt med sambo; min pojkvän helt enkelt) till Köpmangatan 16 B, 1 trappa upp, dörren till vänster. En liten, men otroligt mysig 1a på nästan 30 kvm där vi absolut stormtrivs (inte så konstigt när Frasses bara är ett stenkast bort...)!    

Jag har alltid hållt på mycket med sport, spelat fotboll, tennis, volleyboll, gymmat, gymnastik och bergsklättring. Garanterat någonting annat också. Nu på senare tid (läs: senaste året) har jag blivit någon typ av 'latmask' vilket jag absolut hatar, men eftersom dessa lathetsgener verkar ha tagit över så orkar jag naturligtvis inte ta tag i det heller. Äter dessutom chips, godis, popcorn och allt som kommer i min väg - vilket så småningom kommer leda till Biggest Loser. Men vi gillart. 

Annars så bor jag som sagt med världens finaste/stördaste/underbaraste pojkvask. Otroligt egentligen att han står ut med mig som kan vara den absolut envisaste barnrumpan på denna planet, han är helt enkelt för bra! 

Fem saker ni kanske inte visste om mig:

1.
Älskar mjölk med isbitar i. Egentligen älskar jag mjölk överhuvudtaget, men med isbitar i blir denna läckra dryck ännu kallare och däremed ännu underbarare.
2. Jag är ganska bortskämd. Nästan 'Ung-och-bortskämd-material' - jag har aldrig tvättat förran jag i höstas flyttade hemifrån, jag har fått skjuts nästan vart jag vill, jag kan inte med diskmaskinen, jag har aldrig lagat middag tilll familjen såvida det inte var HK-läxa, aldrig hängt tvätt och så vidare.
3. Älskar omelett. Tror inte det finns någonting som är godare än omelett med svampstuvning på. MUMS.
4. Jag har hoppat fallskärm. Projektarbetet i trean gick för min, Josses, Amandas och Tinas del ut på att våga kasta sig ut 4000 m upp i luften. Det var g-r-y-m-t.
5. Julkalender är ett måste. Trots mina snart 19 år är en chokladkalender ett M.Å.S.T.E, likaså att sitta klistrad framför tvn då julkalendern visas. Och att se gamla julkalendrar som 'Mysteriet på Greveholm', 'Pelle Svanslös' och 'Julens hjältar' är typ det bästa som finns.


Kommentarer
Postat av: eliiiiin

här har du en länk iaf! blir arg på dig om du far :$... haha



http://charter.ticket.se/cgi-bin/rg/charter.cgi?event=result&site=ticket2&cburl=http://www.ticket.se/boka/sistaminuten.html&price_type=charter&submit1=+S%C3%B6k+&country_code_dest%3C=TH&date_from=2011-01-01&length%3C=12-17&company%3C=2

2010-12-01 @ 20:14:59
URL: http://eliiiiinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0