HITTADE NÅGRA MINDRE SÖTA BILDER FRÅN I FREDAGS. DET GÄLLER VÄL ATT BJUDA PÅ SIG SJÄLV....





(den här bilden är det ABSOLUT OK att skratta utöver sig när man ser.....)


Kort dag idag, vilket känns HUR BRA som helst. Jag har försökt tagga Amanda på att sticka till Egypten samtidigt som jag skrivit packningslista till Stockholm med Stina över sms. Jag är som överpeppad på att spendera alla mina sparade pengar på RESOR! Hela sommaren kommer väl gå åt till jobb, så lika bra att sticka när man faktiskt kan (AMANDA LÄS DENNA MENING IGEN)!!!

Kommentarer
Postat av: amandaaaa

har läst och i see your point!

ser dessutom min otroligt gula ansiktsfärg och inser att de skulle sitta jävligt bra med lite sol!!

2010-02-16 @ 09:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0