F-F-FR-FR-FREDAG

Efter att jag och Emil försökt hitta The Sims 2 i alla kanter och hörn här hemma (och hos andra.....) så beslöt vi oss för att gårkvällen fick bestå av cheeseballs, kexchoklad och Prision Break. JAG ÄLSKAR DEEET och ja, jag är liiiiiite småförälskad i Michael.........
 



Uppe med tuppen idag både jag och min älskling för att nu ha jobbat heeela dagen på Barnens Hus. Smått frustrerande/långtråkigt/hopplöst att räkna varor i en butik som känns större än Globen (inte riktigt....) men efter 9 timmar som flöt förbi förvånande fort blir jag inom snar framtid en aning rikare! KÄNNS HELT OK!!!

Kommentarer
Postat av: t

SÅ JÄVLA FRÄSCH DEN GOINGEN ÄR!!!! :*

2010-01-09 @ 03:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0