SIMTUR? JOGGINGRUNDA? GYM? NÅGOT?

Det är banne mig inte kloookt att jag är så ovältränad.......nej TACK OCH LOV har jag bytt bort svår/omöjlig/självförtroendesänkande spanskalektion till IDROTT, 5 timmars idrott i veckan tillsammans med en riktigt hurtig människa kanske gör susen! Träningen idag var sammanfattat JOBBIG men riktigt rolig också. Nu funderar jag på om sängen lockar eller inte och faktiskt INTE ALLS.....så vad ska jag nu hitta på? (EMIL: Kom och se Prision med mig??????)


hmmm......simtur var det ja


Kommentarer
Postat av: isabelle

du min vän, är INTE otränad.. du tränar ju fan jämt :]



jag är på att byta-kläder-för-ett-tag btw, king :*

2010-01-11 @ 23:29:14
URL: http://bellabullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0