NÄR JAG BLIR STOR SKA JAG BLI......

Stina begav sig hemåt för ett tag sedan efter att vi mer eller mindre gått igenom ALLA jobb som kan tänkas finnas. Det vi kommit fram till är att jag kan tänka mig det mesta och kommer därför a-l-d-r-i-g lyckas bestämma mig för bara ETT drömjobb medan Stina å andra sidan inte kan hitta något jobb som sitter som smäck. Kan bli knvigt för oss båda två eftersom jag vill hinna vara både socionom, psykolog, jurist, polis, beteendevetare och lärare ALLTIHOP och mer därtill, medan Stina kommer grubbla bort alla hjärnceller (de få hon faktiskt har.....SKOJA♥) innnan hon hittar drömjobbet. Är vi så misslyckade? Nej tametusan, det var en trevlig kväll och jag känner mig kanske snäppet klokare - ska ta och sova på saken iallafall. GODNATT.


Vad sa vi om hjärnceller? MEN JAG GILLART' SNYGGING!


Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

HAHah du, de få hjärnceller jag har, är iallafall större och bättre än de få du har stupan ;) HAHAH

2010-07-07 @ 23:08:37
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0