JAG ÄLSKAR DIG.



Trots att vi kanske gått och blitt lite olika på senaste, så är du min allra bästa vän och kommer alltid att förbli. Du är den jag bryr mig mest om, i hela världen, bara du. Din smärta är min smärta och jag vet inte hur jag skulle kunna leva utan dig. Det är ofta man säger att ord inte räcker till, men för dig räcker verkligen inte ynka bokstäver till, jag kan inte annat än tacka Gud för att Anna och Stina blev Rosa&Blå. För att vi någongång där under mellanstadiets alla småbråk blev VI. Och Stina, glöm inte det viktigaste av allt; Du är stark, mycketmycket starkare än de flesta. Jag älskar dig.  


Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Älskar dig så otroligt mycket gumman. Tack för att du alltid står vid min sida, och tack för att du tycker jag är stark i de stunder jag känner mig som svagast. Du håller mig uppe! Glöm aldirg att du är min bästa vän och att jag älskar dig!

2010-06-26 @ 15:04:00
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0