"SOMMAR OCH SOL OCH VI HAR KORTA KJOL OCH VI VILL HA DIG. JAG VET JAG VET."


Har heeela kvällen lång kikat in resa efter resa, hotell efter hotell, strand efter strand ETC med Amanda. Och vi hittar för mycket bra, men trots det vill vi inte spika något utan letar vidare och vidare, men i veckan bokas resan och ni anar inte hur N-Ö-J-D jag känner mig.

Annars så har jag skrivit om mitt personliga brev så att det passar restaurangen jag ska "söka jobb på". HÄRLIGT. En mindre uppgift att göra till i veckan.....eller okej, jag har haft tre tal i matten, det här CVet (som jag nästan redan hade klart) och en engelska uppsats på 180 ord. Känner att jag börjar bli en aning bortskämd när jag tycker detta känns jobbigt!

OM jag vill utomlands......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0