MIDNATTSPRATANDE SOM ALLTIS.



Borde verkligen verkligen verkligen sova nu! Men Stina räddad iallafall min fredag, och jag kände det ikväll/inatt när vi satt och babblade på i mörket i köket - att HELVETE vad jag saknar alla tusentals övernattningar som ägde rum var och varann dag, ibland en/två veckor i sträck, under högstadiet. Hur vi alltid bar fram den sketna madrassen som Stina av någon outgrundlig anledning älskade att sova på och hur vi sa 'Godnatt' ett trettiotal gånger om eftersom vi alltid brast ut i skratt då vi sa just det ordet. Nej, jag måste sova nu, väckaren står på 05.30 (DÖDA MIG), men en sak har jag fastställt ikväll; det blir översovning hos mig någon dag här fram över bästis!

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

HAHhaha övernattning på dne härliga madrassen - JAG KOMMER! ;D

2010-05-23 @ 15:34:02
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0