"SUDDA-SUDDA-SUDDA-SUDDA BORT DIN SURA MIN"



Var INTE taggad på livet i morse alltså - men efter en stund i solen, mammas vetemjölspalt i magen och en vinst i kubb mot lillsyrran känns allt lite bättre! Jobbet kommer vara trevligt, ingen tvivel, och jag tror allt jag ska ersätta surströmmingen med ett skrovmål (ska bjuda dig också älskling!!!) när jag slutar! Dessutom blir det myskväll imorgon med surströmming och heeela kittet för på måndag tar jag banne mig en skön sovmorgon!

I övrigt hade jag en K-I-N-G gårkväll med andra axelbreda/färgranna/våffelhåriga damer. Stängde som vanligt stället och avslutade kvällen med att cykla hela vägen hem, vilket kan ha varit det härligaste jag någonsin gjort!

Kommentarer
Postat av: eliiiiiiiiiiiin

haha ne inte den tanten, vi har flera på gång förstår du ;D njae, det ska vara samma nummer iaf=D

2010-05-16 @ 01:02:18
URL: http://eliiiiinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0