FÖRSTA TILL TJUGOFJÄRDE.

Dag 1 Presentera mig själv
Dag 2 – Min första kärlek
Dag 3 – Mina föräldrar
Dag 4 – Jag som liten
Dag 5 – Vad är kärlek?
Dag 6 –
Min dag i bilder
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Det skulle jag göra om jag vann en miljon
Dag 9 – Min favoritsemester
Dag 10 – I min handväska
Dag 11 – Den här veckan
Dag 12 – Dåliga vanor
Dag 13 – Det här saknar jag
Dag 14 – Mina syskon
Dag 15 – Det här längtar jag till 
Dag 16 – Mina drömmar
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min natt
Dag 19 – Mina ambitioner
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – 5 favorit saker
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att gråta
Dag 24 – Det här får mig att skratta

Kan bli av det där. Kan bli.

Känner mig på fruktansvärt üper-mega-duper-bra humör. Hela förra veckan var hur bra som helst; tomtarna tittade fram i lägenheten, knäck & lussebullar började tryckas, det var första-advents-mys hos mamma&pappa, glögg har börjat klunkas, lönen har suttit finare än någonsin förr, pussar på Emil har blivit många och så vidare. Denna vecka har inte börjat sämre den heller och imorgon 07.15 är det jag som sitter bänkad framför julkalendern. Älskar att aldrig växa upp. Älskar julstämningen. Älskar fan allt just nu.  



Kommentarer
Postat av: moa-stina

Vad kul listan såg ut :P Hade också gjort den om jag inte upptäckte den förrän nu.. och om jag inte hade varit utomlands förstås ;)

Blir så glad när jag hör hur bra du mår och hur bra allt går för dig! Jag är så stolt! Själv mår jag inte så bra, har blivit matförgiftat av det jag älskar allra mest - sallad, så igår låg jag och ja.. sköt åt båda hållen om du förstår! Men idag mår jag lite bättre och imorgon far jag och shoppar oavsett vad! Saknar dig gumman! Kommer hem den 7 på kvällen, hoppas vi syns kort efter! <3

2010-12-02 @ 15:40:10
URL: http://moastinaoantonsresedagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0