KÄNNER MIG NAKEN/RÄDD/EXPOSED....

Blogga? Det är...? Efter á 1 månads uppehåll kommer jag knappt ihåg hur man gör och på något sätt känns det som att jag viker ut mig, typ naken inför världen HEJ! Bara liiiite fånigt sådär med tanke på mina cirkus 15 läsare (ni borde få ett pris som kollat in här varje dag trots zero update!), men ikväll så har jag massor på hjärtat så det lär bli ett antal inlägg, och tamigfan, jag tror till och med lösenordet ska bort? WE'LL SEE!
 


GRATTIS TILL KÖRPROV DEL 1 (& uppkörningen kommer gå som smäck!)!!!!!


Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

tack gumman!

Och ÄNtLIGEN börjar du blogga i igen! Jag ahr varit en av dina trogna bloggtittare från både min och antons dator ;)

2010-09-07 @ 20:33:38
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0