SOMMAR SOMMAR SOMMAR.

Sommaren 2010:

Jag har jobbat i stort sätt v-a-r-j-e dag. Jag har haft EN ledig helg på hela sommaren. Jag har inte rest så långt som utanför Norrland. Jag har varit så få gånger på stranden att de kan räknas på en hand. Och listan "den-här-sommaren-har-varit-SÄMST" kan göras längre. Men på något sätt så känner jag ingen ångest över det. Jag har trots allt fyllt upp varenda liten lucka med någonting - allt från party med brudarna till tokmys med Emil till kubb på gården med lillasyster. Kan väl inte påstå att det har varit den bästa sommaren nåååågonsin, för då skulle jag fetljuga, men fan sommar är  sommar och det har varit underbart!  



DAGAR/KVÄLLAR/NÄTTER DET KUNDE HA FÅTT VARIT MÅÅÅNGA FLER  AV:


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0