LÅÅÅNG DAG OCH TVÅPÄLSKLÄDDA SNYGGINGAR............

Min morgon stavas P-A-N-I-K. Telefonen ringde kl. 10.30 från jobbet (det vill säga Barnens Hus) och de frågade om jag kunde komma med en gång, så det var bara att skippa duschen och kasta i sig frukosten för att sedan yrvaken sätta sig i bilen! Så idag har jag jobbat dryga 5 timmar utöver mitt schema - pengar rullar in som de ska! 
 
Hann bara hem och vända för att sedan crasha Amandas bubbelpool. På tok för längesedan jag träffade bruden, på tok för skönt att bara prata av sig och på tok för avslappnande att sitta i 38-gradigt vatten i 3½ timmar (ja, vi liknade två russin när vi steg upp....).
 


HA-HA-HA-HA VI ÄR GULLIGA, INGEN TVIVEL!


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-10 @ 11:55:56
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0