GÅRDAGEN. KVÄLLEN. IDAG.

Gårdagen blev riktigt lyckad och som förutspått bubblade både jag och Josefin av frågor till varandra när jag klev av bussen därvid 10-tiden i Umeå. Vi började därför dagen på ett litet café med varsin fralla och en kopp te! Munnarna våra gick konstant i nästan två timmar på det där lilla fiket, för att sedan fortsätta pladdra på, men då i diverse affärer och provhyttar! En riktigt härlig dag i Umeå och oj, vad jag saknat bruden♥ Hittade dessutom en hel del fina saker och blev allt ett par hundralappar fattigare, men vad gör det om hundra år?

Kvällen spenderades med Emil och vi töntade oss precis som vanligt. Åt även både pizza och godis framför älskade One Tree Hill och gosade hela kvällen!

Idag blir det att fara och kika på lillasyster match och sedan mest troligt bara slappa heeela dagen lång! Behöver det känner jag och hur mysigt är det inte att hoppa i pyjamasen redan innan middagen? Så ser min dag iallafall ut och nu måste jag ta tag i mitt utseende om jag överhuvudtaget ska få komma på Julias match....
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0