EACH PERSON DO MAKE A DIFFERENCE.

Någon som vet vilket av mina täcken som jag alltid ska sova med. Någon som vet precis hur jag måste bli tröstad. Någon som vet vilka chips som är mina favoriter. Någon som kan göra kladdkakesmet åt mig mitt i natten. Någon som står ut med att jag vrider och vänder mig varje tiondelssekund innan jag ska somna. Någon som jag skulle kunna ligga med i sängen hela dagen/veckan/månaden. Någon som gillar att tävla precis lika mycket som mig. Någon som stannar hur barnsligt jag än beter mig. Någon som kan göra mig så glad som ingen annan. Någon som sprider äcklig snuslukt över mitt rum bara för att göra mig irriterad. Någon som väntar på mig efter jobbet eller hämtar mig efter en utekväll. Någon som kan mig utan och innan. Någon som du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0