LULEÅKALASET

Hur jag ska kunna sumera den helg förstår jag inte riktigt, men här har ni ett kanske lite för internt försök: Övertaggning i bilen. Full på en Breezer. Sunkigaste vandrarhemmet i stan. Haltande 'fångvakt'. Svepa en sjua of kröö. Språngmarsch mot Håkan. Vara ett 'Håkan-fan' och mima som en femåring. Dansa rumpan av oss med min gamla fritidsledare. Leka DJ. Langos for the win. 8 pers på 4 sängar. Skeda med Bella. Vakna lika taggad som jag somnat. Shopping. "JAG SÅG EN AILEN". Skrattattacker mellan powernapsen. Förfest á la kullen. Träffa barndomsvänner. Gubben i lådan. Öl i öltält. FINA MÄNNISKOR OCH EN JÄVLIGT KUL HELG!
 
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0