MITT 2011:

JANUARI
Hade bästa nyårs någonsin i Hemavan. Åkte snowboard. Många impuls-partyn i lill-läggan. Sista Station8. Bus i pulkbacken. Fyllde 19 bast. "39-års"-fest i bönhuset.

FEBRUARI

Umeå med Bella. O'learys. Men framförallt så spenderades denna månad i underbara/fantastiska/otroliga THAILAND.

MARS

Jobbade som en tok. Hade Bucket-party. Satte metall i munnen min. Var rätt dååååligt brun.

APRIL

Sommarvärme. Solning. Häng på takterassen. Första doppet. Bowling. Påskledighet. Första inlinesrundan. Kusinerna på besök=massa bebismys.

MAJ

L-O-N-D-O-N. Brännbollsyran. Veronica Maggio. Första Surströmmingen. La bästa sommarschemat. Levde på jordgubbar.

JUNI

Välkomna-hem-fest. Hängde med restaurangbrudar. Solade och badade i galen sommarvärme. Käkade glass från Ainas morgon/middag/kväll. Firade midsommar. Hade klassåterträff med 9B.

JULI

Bästa Stadsfesten någonsin. Surfade i stugan. Vinkvällar på jobbet. Åkte inlines fulla. Bodde med Amme. Efterfestade med Kapten Röd. Trästocks. Wakeboard i Amandas stuga. PDOL.

AUGUSTI

Regerade på Lulekalaset. Blev förälskad i sushi. Minigolfade. Slutade på Los Pepes. Fick lägenheten i Umeå. För-inflyttningsfestade med Bella. Inflyttningsfest/Kräftfest med allra bästa gänget.

SEPTEMBER
Började plugga. Träffade galet grymma människor, bland annat några av mina idag bästaste. Hade sjukt bra rolig/spårad/underbar nollning. Firade Ammes 18årsdag med limmo till Toxic.

OKTOBER

Fick högsta betyg på första tentan. Gick skilda vägar från någon som betytt allt. Festade med mina älskade smiskare. Lekte Avatar på Halloween. Såg Melissa Horn live. Bella på besök för partaj och McFlurry.

NOVEMBER

Fick besök av Tinisen då vi mesta dels hängde på IKSU och Corona. Amme kom också på besök och vi levde loppan. Våffelparty med finaste brudarna. Första adventsmys med klassen. Partajade i sinne. Flyttade till studentrum.

DECEMBER

Hängde var och varannan kväll hos Lisen och myste. Hade praktik med Linn i Skellefteå. Bakade pepparkakor. Käkade lussebullar. Spårad kväll med Bella. Flyttade hem för jullov.

SAMMANFATTNING: DET HÄR ÄR FAN DET BÄSTA ÅRET I MITT 19ÅRIGA LIV!!!!!!!!!
All min kärlek till er som förgyllt dessa 365 dagar av mitt liv♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0