'MEN VAD GÖR DET OM HUNDRA ÅR?' PASSAR KANSKE GANSKA BRA JUST NU.


ALLTSÅ VARFÖR JAG?
Varför drabbades just jag av en sådan klumpighet som ingen annan människa någonsin kommer besitta? Och vaaaaaaarför lyckas just jag boka FEL biljetter?

Jag tror vi kommer skratta åt det här. I sinom tid. Men nu vill jag bara gråta. Istället för att boka flyg Skellefteå → Stockholm så lyckades jag på något märkligt vis boka flyg Stockholm → Skellefteå........TACK OCH LOV så fanns det kvar flygbiljetter åt 'rätt håll' så att vi trots allt hinner med flyget mot Thailand, men det ekar nu om möjligt ännu tommare i plånboken än tidigare. SÅ ONÖDIGT.


F-A-N


Kommentarer
Postat av: linnea

hahahaha fyfan:(

2011-02-22 @ 14:20:52
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0