TÄNKTE ATT DET KANSKE VAR PÅ TIDEN ATT VISA LÄGET PÅ KÖPMANGATAN 16 B.




Ovanför sängen sitter jag och Emil så fint i vår bästa år.

Det stora galmourösa köket!

'Garderoblängan' och mitt fina ljusstakefynd för 25 spänn!!!!

Här har vi massor med 'barhäng', alla veckans dagar!

Och nu hinner jag inte visa mer för nu ska jag strax möta upp Camilla på Supermarket! Sedan är det inte så mycket mer att se för den delen heller; en mini-toa, ett duschrum, en hall och en tv-hörna. Inte så ball, jag lovar! Men trots allt trivs jag som firren i vattnet, lilla fina 1:an!!

Kommentarer
Postat av: Rebeccahe

kors i taket så snyggt! Bjuder snart in mig själv på vinkväll i lägenheten, be prepared;-)

2011-02-12 @ 02:30:46
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/
Postat av: systeryyyyster

HAHAHA sådär städat har jag aldrig sett de förr;)

2011-02-14 @ 19:53:42
Postat av: Emil AKA kungen AKA kingen AKA ..

Känns sådär att du laddar upp nakna bilder på mig som barn när det i skrivande stund loggar in tusentals pedofiler på sina avnändare och bara dräglar efter småpojkar. MMmmHmm

2011-02-15 @ 01:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0