HJÄRTAT MITT♥

Alla ♥-ans dag har aldrig varit min favoritdag. Jag tycker att det finns 365 dagar som är till för kärlek. 365 dagar då du borde visa dina nära vad dom betyder. 365 dagar då det finns fina rosor att köpa för att ställa på bordet och överraska din hjärtevän. Ändå ska alla helt maniskt göra detta på samma dag? OK att köpa med dig en godisask/ros/hjärtekalsong hem till det hjärta som ligger närmast ditt, men att köpa massor med dyra presenter hit och dit? Aldrig förstått.

Men att jag och Emil jobbade HELA alla ♥-ans dag och bara sågs just innan vi slocknade kändes faktiskt inte alls roligt (kan man ha mer dubbelmoral?). Så vi tog mitt 'man kan ha en hjärtedag alla 365 dagar om året' på allvar och har ikväll ätit tre-rätters middag á la Köpmangatan med rosor och tända ljus fulla bordet och nu ska vi kura ihop oss under täcket med desserten framför 'Life as we know it'. Älskar vår egna lilla hjärtedag.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0