SKÖNT ATT MÅSTA LÄGGA MINA SHOPPINGPENGAR PÅ PASS/KÖRKORT.......


Istället för massa shopping blev det polisstationen för att ta bild till nytt pass och sedan modella vidare för att ta bild till nytt körkort (vem kan bli fin på de där bilderna?). Har alltså lyckats slänga mitt eget körkort; 'Fulla-alltid-lika-smarta-Anna' tänker att det är bättre att jag lägger körkortet i ciggpacket än bara i BHn eftersom annars kanske det smiter upp/ut/bort/u name it, det jag dock INTE tänkte på var att ett ciggpack kan ta slut och då kan det slängas. Vilket det gjorde - med körkortet i. Värt.

Fick dock med mig en grym vårjacka, som jag spanat på lite för länge, och som jag längtar så fruktansvärt mycket efter att få ha på mig. Försvinn snön, FÖRSVINN. Även ett par, som alltid, lite för tighta jeans fick hänga med hem och likaså en perfekt klänning till i helgen. FEELS GOOD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0