JAG GILLART'






Jag gillar att vi inte hade någon ved och hade tänkt grilla. Jag gillar att efter ett åk ligger jag och isabelle som döda för att vi gått upp för backen. Jag gillar att jag vann över isabelle i madrassracet. Jag gillar att när jag tävlade mot emil och fick världens sämsta start skyller jag på konditionen: 'jag orkade bara inte gå upp för backen igen'. Jag gillar att jag och isabelle körde 'ett två på händerna stå' i snön. Jag gillar att Petter drog isabelle på bobben hem. Jag gillar att vi köpte fyra milkshake trots att vi egentligen höll på att förfrysa. Jag gillar denna kväll och kanske framförallt personerna som var med.


Kommentarer
Postat av: moa-stina

så kul! :(

2011-01-13 @ 01:48:10
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0