hejhejhejfestival

Hej&hå. Jag hinner verkligen inte skriva nu, jag ska vara med per hos jimmy och johanna typ nu! Men jag tänkte bara snabbt skriva lite, för jag är ju ändå sen så. Iallafall var gårdagen hur kul och trevlig som helst. Man såg människor man kände både till höger och vänster hihi. Njae det var riktigt fun. Sen diggade vi typ sönder på E.M.D ;) Det var så sjukt packat på Europe att jag typ kvävdes så det var inte riktigt lika kul, men nästan. Stadsfesten slutade kring två och då begav sig jag stina och anton hem till stin aoch chillade tlls pappa kom och hämtade mig vid tre:)

Idag var jag otroligt nog pigg och allärt när Isablle ringde och väckte mig och sa att väderet var på topp. Det blev att hoppa i bikinin och bege sig till vitbergs, invigning för iår. Så jag har haft rätt fullt upp så att säga. Nu måste jag stressa iväg. Ha det bra allihopa!



Jag älskar festivaler

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Gårdagen var på topp :)

2008-06-28 @ 17:22:36
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ser då ut som ni hade grymt kul =) Det ska va trångt å andnöd då ett band spelar annars är de inte bra eller så står man för långt bak ;)

2008-06-28 @ 17:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0