Like a rainbow

Byskebeach hehe. Har ganska nyss kommit hem, har varit huur nice som helst. Översovningen var typ det roligaste, men matcherna också. Per var faktiskt hejdundrande bra, norsjöblodet där alltså. Trots det förlorade vi alla fyra matche vi spelade. Men kul hade vi. Mitt i natten blev det midnattsdopp för mig och isa också. Det var inte varmt kan jag ju meddela;) Ja, vad hände mer? Massor. Vi åt, skrattade, badade, bastade, åkt vattenrutchkana, myste, busade, hoppade och självklart tog vi bilder. Men det är med isabelles kamera, så det kommer sen! Och alla diggade mina brillor eller så................


nu blir det klockan med lillasyster haha puss.

PZ


Kommentarer
Postat av: =)

så najs bild

2008-06-15 @ 14:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0