Slösat pengar istället för tjänat

Min uppdatering är inge bra nejnej. Men jag vet inte det känns som att jag har annat för mig än att sitta här. Men nu tog jag mig lite tid iallafall. Idag skulle jag jobba men det var för dåligt väder för kiosken. Så den fick vara stängd, och jag blev utan jobb. Då blev det att fara till stan och slösa pengar i stället. Jag köpte ett fint nagellack, en fin ring, en fin tröja, en fin sommarjacka, ett fint linne, två fina bikinisar och fina grejer som mamma hade beställt med mig. Fint.

 
en bild på nagellacket, ringen och en bit av tröjan hihi


Har även hunnit vara på volleybollavslutning jojo. Det var ju helt rätt väder osv. Men det var rätt mysigt, fast förra året var det mycket mysigare. Men det gjorde inget alls för jag for till Per efter. Ajaj jag råkade nästan lova att jag skulle se fotboll med han imorrn, Sverige mot typ grekland? Men med rätt sällskap ska jag väl kunna överleva det med;)

Förövrigt är amanda i Turkland. Hoppas hon får det toppen, och hon kommer bli helt sjukt brun. Hoppas också att hon fick mitt sms. Jag beställde en wct jacka, typ adidas eller nå av henne. Det är så sjukt dyrt här, men där borta finns det säkert fejkprylar;) Hehe. Jag är rätt smart.  give me, fast gärna i nån lite färgglatt:)----


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0