This is only the beginning?

Fyfan vilken jävla start på sommaren -08. MEN NU ÄR DET SOMMARLOV!!!!!!!!! man kände riktigt hur sommarkänslan bubblade upp idag. Det var en trevlig liten avslutning igår måste jag säga. Hihi jag fick första pris, 1000kr, för novellen jag hade skrivit. Måste erkännas att jag är ganska stolt för alla ettor på hela kaplan var med:$ Men jag var inte den enda ettan utan även Tina:)
 
 
amanda du måste skicka dom andra bilderna (A) men här har ni två:)

Efter skolavslutningenkom Stina hit och solade osv. Vi fyra for jag med Amanda, TP, linn, vickan, tette och sandra och tittade på balen. Sjukt fina klänningar. Efter det for vi till Lilla Kina och åt oss tjocka. Sedan trampade vi till vickan och därefter till kyrkholmen. PÅ kyrkholmen var det drag kan jag ju lova. Åh fan. Jag drack inte lite. Men sedan nyktrade jag till och då kom per till kyrkholmen:) då tog vi taxi till tanden och gick typ och la oss och sov i hans säng;)

När jag tillslut kom hem mådde jag väl inte prima så att säga. Men jag lyckades somna, en timme, sen var jag tvugen att springa till toaletten. Fyfan, jag hatar att kräkas. Det är det vidrigaste ever. Sen upptäckte mamma mig och förstod att jag hade druckit. Toppen? Men hon blev faktiskt inte arg, hon började typ skratta;) Och idag har hon och pappa retat mig hela dagen för att jag har mått så dåligt;D

Jaja. Idag har jag varit med Per, fast jag har varit super risig och huur trött som helst hela dan. Men men=) Nu bilr det att forstätta se Pussy. :)



sjukt härligt väder!

Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHA, det var väl din mamma som skulle ha ihjäl dig om du drack? ;)

men det låter ju bra iaf xD :)

2008-06-04 @ 23:15:19
URL: http://buymeaticket.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fin bild!

2008-06-05 @ 16:20:36
URL: http://jels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0