jag älskar sovmornar.

Imorgon ska jag till skolan. Jag är inte sååå sjuk längre ( alvedonknarkar fortfarande men ) och tror ni inte att världens bästa Amanda berättar att vi har  s o v m o r r o n  till 12.10!!!! JIHOOOO hehe och på fredag är vi lediga. Jag ska då inte klaga.

Ihelgen blir det förövrigt umeå med isabelle=D Kommer bli toppenkul. Även fast vi båda är pank så kommer deet bli jättetrevligt att bara umgås och testa kläder. Med isa hittar man alltid  m a s s o r  av snygga kläder så det kommer bli svårt när man inte får köpa nått. Vi far på lördagmorgon och ska äta frukost osv därborta i umeå. Sen ska vi stanna tills affärerna stänger tror jag banne mig=)=)

 bara bildkvalité? Aja, älskar dig stumpan.


Kommentarer
Postat av: rebecca

wiiihhoooo umeå for life!!!!

damn, att ja inte sak till stan då :/ men kanske,då kan ja träffa dig? ;D

2008-05-07 @ 20:22:50
URL: http://beckkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0