Läs om du orkar;)

Haha jag har mycket att göra ikväll=D

5 saker om mig

1. Är du lycklig?

- Det är jag nog, oftast iallafall
2. Är du uttråkad?
- antgligen;)
3. Är du ledsen?
- Nej. Ibland men just nu är jag det inte
5. Är du från Irland?
- bara ful fråga
6. Är dina föräldrar fortfarande sambosar/gifta?
- Fortfarande kära och gifta

5 saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- Jag vet inte, kanske det
2. Har du nånsin blivit sårad?
- Vem har det inte?
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade?
- Det har nog hänt ja
4. Har du haft en hemlig beundrare?
- haha maybe;)
6. Vill du gifta dig i framtiden?

- Det beror på, men jag tror ändå det

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust?
- Kärlek
2. Hår eller ögon?
- Ah svårt, men ändå ögon
3. Katt eller hund?
- jag tror jag gillar hundar mer
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar?
- Både och. Själklart vill man ha bästa vänner, men också vänner runt omkring
5. TV eller Internet?
- Internet hehe
6. Coca-cola eller Pepsi?

- helst inget, men om det ska vara nått så tror jag att coca.cola är godare 
7. Utekväll med kompisar eller en hemmakväll?
- Hemmakväll med kompisarn eller ensam? Om det är ensam så väljer jag utekväll annars vet jag inte
8. Pengar eller lycka?
- lycka
9. Dag eller natt?
- Dag, då lyser solen
10. MSN eller mobil?
- msn tror jag

10 "Har du nånsin..."

1. Brutit ett ben?
- jag dricker mjölk - starka obrytbara ben
2. Gjort nåt du ångrar?
- ja, det har jag nog
3. Hoppat Bungee Jump?
- Finns inte en chans att jag skulle våga!
4. Ljugit för någon du tycker om?
- ja, det har jag

5. Ätit en hel tårta?
- Mjae, tårta är inte min grej. Kladdkaka däremot:D
6. Gråtit när ett husdjur dog?
- många gånger=(

13 Senaste...

1. Telefonsamtalet du gjorde?
- Mammsen
2. Telefonsamtalet du fick?
- K F UM skellefteå haha
3. Personen du va med?
- Per, eller dom i skolan beror på om skolan räknas
4. Roligaste grejen som hänt?
- idag? Jag och amanda dansade i korridorerna
5. Personen du sms:ade?
- Per
6. Du va i en bil med?
- Mammsen
7. Gick på bio med?
- Isabelle tror jag,
8. Var och shoppade med?
- Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0