jobb i sommar=)

Morsninggggggggg=)
Nu bär det snart iväg till skolan, har  b r ä n n b  o l l  första lektionen. Jag gillar att spela brännboll....är dock sämst i världen på det. Helt seriöst jag kan inte träffa bollen;) Men jag tycker det är nice ändå. Senare ikväll blir det kanske ännu mer brännboll, för jag, per, jimmy och johanna hade tänkte fra ihop ett gäng och grilla och sen spela fotboll och brännboll=) Men vi får se:)

Förövrigt kommer isabelle och jag kanskekanskekanske jobba tillsammans poå äventyrsskolan i sommar! Vet du hur nice det skulle blir. Helt superperffa. För det är som rätt roliga grejer man får göra osv, toppen. Det skulle vara sjukt kul om hon kunde få det! Jag håller tummarna:)

 
du och jag hela sommarn babeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0