Mammasdag

Hej allihopa!
Morsdag idag minsann. Har faktiskt chillat hemma hela dagen med  f a m i l  j e  n :) Det måste erkännas att det är rätt mysigt hihi. Jag gav mamma ett kort, ett armband och hjärtörhängen i morsdagspresent. Sen fick hon en kram också, inte dåligt alltså. Har suttit ute och solat idag med färg i håret. Har nämligen varit fördundrande bra väder! Och jag var tvungen att färga håret för utväxt är det absolut äckligaste jag vet. Håret blev som inte så stor skillnad, bara utväxten som försvann och så gör jag slingor nu. Så det ska bli lite liv i det!

Jaja. Stina sov här dåva, det var mys. Sov faktiskt riktigt bra, fast vi vaknade vid nio redan, och vi somnade typ fyra;) Men det var bra för annars hade vi kanske snarkat bort hela den här fina dagen! Har knappt börjat med svenskan dock. Icket bra...;) Men jag får ta tag i det senare helt enkelt;)

Hehe jag tänker bjuda på snygga stuttsmattebilder på min söta familj;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0