Never walk out of my life.

Skulle egentligen umgås med reb, isa och cheung ikväll. men eftersom jag skulle måste köra moppe dit och hem blev det inget utav med tanke på KYLAN. Stina kommer istället hit för att sova över och bara prata. det behövs satt' säga.
Imorgon peppar jag för paltcupen ( haha namnet.....jagvet ) klockan sju på morgonen.............jag och stina måste alltså pallra oss upp därvid sextiden, om inte tidigare(?) kommer vara bra på planen åde NOT. men då har man iallfall något att skylla på ; )



Idag var jag och som sagt och fikade. eller smal som jag är HOST fikade jag inget utan drack bara latte. Åh jag och lollo peppade sönder på nästa helg. hihi det kommer bli bäst tror jag tralallaa=) Peppade för Grancanaria gjorde vi också. det kommer nog bli ännu mer bäst. Men nu ska jag slå en pling till Stina tror jag. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0