Say it. You know it.

Idag var vi och såg på en minst sagt underlig forskare. Han har nog blivit rubbad av alla år med x, pi, atomer och syror. Något stod då inte riktigt rätt till. Efter en sisådär fyrtiofem minuters babblande av forskaren kom min belöning. Stigs med tjejerna. Cyklade dit och tog en riktigt smarrig fika, pratade och skrattade. Sedan skulle jag cykla hem huhu kändes minst sagt tungt. Speciellt eftersom det blåste i 150 km/h mot mig och även eftersom jag har punka på däcken(?) Min träning för idag kan jag lova. Fikat måste dock göras om girls:)

Nu känner jag hur magen kurar HAHA smalheten idag. Har just varit och fikat och snart kommer mamma och pappa hem med maxmat. Jag som hade tänkt börja ett nytt sundare liv.........eller hur var de? Troligtvis bryter jag godislöftet ikväll också eftersom jag ska på bio och det är billigt godis på ica.


när vi fikar blir det inte bara lite fika ; )

Kommentarer
Postat av: Josse

ojjj, undra vad punka på cykeln kan berott på?(A)

fika fika fika<3

2008-09-26 @ 18:26:10
Postat av: B

haha det var hur tungt som helst att cykla hem har typ aldrig vare så trött efter att ha cyklat nångång! :O

2008-09-26 @ 19:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0